Завдання для учасників семінару



1. Пройти реєстрацію.

2. Свої привітання залишити на дошці падлет на головній сторінці. Окрім цього, просимо зазначити ваші передбачення, настрій на інтернет-семінар.
 3. Опрацювати матеріали, розміщені  у теоретичному блоці.
4. Прочитати, хто не прочитав твір Л. Уліцької "Паперова перемога".
5. Пропонуємо кожній групі учасників семінару опрацювати завдання, що розміщені на слайдах спільної презентації. (Звертайте увагу на те, до якої групи вас віднесено на сторінці -  розподіл на групи). Виконувати завдання можна спільно групою, також індивідуально (Вказати авторство на слайді спільної презентації).

Виконання завдань передбачають детальний  опис підібраного, підготовленого матеріалу із запропонованого виду роботи.

Під час роботи можливе спілкування, консультування на форумі нашого блогу.


Група №1

Сформулюйте тему, мету уроку. Підберіть епіграф до уроку. Визначте проблемне питання уроку. Вмотивуйте свій вибір.

Група №2

Створити кейс для пошуково-дослідницької роботи за змістом (внести посилання)
1. Текст повісті
2. Біографія письменниці
3. Інтерв'ю з письменницею
4. Фільм створений на основі тексту (якщо є).
5. Запропонувати посилання на інші інтернет-джерела, що могли б стати корисними у підготовці до уроку позакласного читання.

Група№3
Використання компаративних зв'язків (розробити ряд питань з даного напряму)

Група№4
Підготувати завдання для роботи в парах (групах) за текстом твору.

Група№5
Розробити ряд питань до тексту аналітичного характеру 
(5-6 питань)

Група№6
Підготувати  систему запитань за твором (До Дня народження Гені).

Група№7
Підготувати  систему запитань за твором ( День народження Гені).

Група №8
Запропонувати прийоми чи методи роботи над образом "щастя" у творі. Записати фрагмент уроку.

Група №9 

Презентувати нестандартні методи роботи над характеристикою головних героїв твору (Окрім Гені).

Група № 10

Запропонуйте роботу з асоціаціями у процесі аналізу твору.

Група № 11

Змоделюйте фрагмент уроку "Пейзаж у творі, його значення для розкриття головної ідеї твору."

Група № 12

Презентувати нестандартні методи роботи над характеристикою образу Гені.

Група №13

Підібрати систему запитань з питання "Роль музики у творі".

Група № 14

Реалізація міжпредметних зв'язків на даному уроці.

Група № 15

Спроектуйте роботу з теорії літератури на даному уроці

Група № 16

Підібрати музичний супровід уроку, ілюстраційний та відеоматеріал для використання на році, вмотивувати доцільність їх використання на уроці.

Група № 17
Організація словникової  роботи за текстом.

Група № 18
Підготувати тестові завдання для перевірки закріплення знань.


Група № 19


Запропонувати методи, прийоми роботи над розкриттям глибокого психологізму у творі.


6. Після завершення усієї роботи просимо  Вас записати  на Padlet-дошці (на сторінці семінару "Підсумки семінару")  свої враження від семінару, від роботи он-лайн, від спілкування з колегами, від проектування елементів уроку позакласного читання.














Немає коментарів:

Дописати коментар